Dagis/Förskolan kan vara riktigt jobbig ibland

 
 
  
 

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Liten då.. Ja det tär nog på barnen samtidigt som dom har roligt..

2008-09-10 @ 11:18:44
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Michael

Det är inte helt lätt att cykla med en sovande dotter bakom sig.



Tillägga är att jag bar in henne tog av henne ytterkläderna och la henne i sängen, hon vaknade inte... hon var som MVL.

2008-09-10 @ 11:28:35
URL: http://zantelid.blogg.se/
Postat av: Mormor

Jag jag håller med Nellies pappa det är inte så lätt att cykla med ett sovande barn bakom sig.

Har nu titta på alla bilderna oj vad hon växer och hon ser ju ut som om hon trivs som fisken i vattnet när hon badar. Jätte fina bilder som jag har tittat på skynda dig Micke och fixa in flera så jag kan titta igen. Tusen och åter tusen kramar o pussa till dig Nellie min lilla dotterdotter

2008-09-13 @ 07:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0