1 Jun-30 Jun (2:a mån)

6 Juni och inbäddad trots värmen.  6 Juni och i förd en somrig mössa

När man skall sitta med mor och far på balkongen när de äter frukost krävs att man är ordentligt påpalltad med filtar mm det blåser ju alltid vid kusten. Får jag inte vara med där det händer något så lovar jag att jag skriker och det är jag bra på oavsett tid på dygnet.. :- jag lovar.



6 Juni, riktigt varmt är det...

Mamma jag vill också ha lika bruna ben som du har... har jag tur har jag fått ditt underbara piggment mamma, annars riskerrar jag att se ut som en ny kokt kräfta om jag är mer lik dig pappa.



6 Juni och snart dags att gå till sängs       6 Juni och ny somnad...skönt att slippa ljuset

När man fått en rejäl stänkare med jummen mjök av mamma och en lite rap på hennes lår och kanske en lite dregel spya, så finns inget bättre än att krypa till sängs. är det dessutom väldigt tidigt  (omkring 1800) så krävs det mörkläggning av eget bruk.



7 Juni så söt som socker       7 Juni en skön för sommar förmiddag

Den som ens vågar yttra sig om att jag inte är söööööt, ska få med min pappa att göra...



  
 
(KLICKA PÅ BILDER FÖR STÖRRE BILD)

Får jag en chans tar jag mig alltid en lite tupplur, är jag dessutom lik min far kommer jag att kunna stå och sova.
Bilderna ovan är från 7,8,9 Juni jag är alltså 5 veckor gammal.


10 Juni mitt första besök i mitt egna gym. 10 Juni dags att träna om man skall bli pro...
Den 10 Juni kom farmor på besök och hon hade en present med sig till mig, ett gym. Mamma kallar det för den ryska träningsstudion men jag tycker det är ett ganska lugnt och harmoniskt gym, dessutom en plats där jag kan dra mig undan. Pappa har visat intresse för gymet han också, troligen på grund av att han lagt på sig fläsk.


10 Juni mmm vad skönt det är med sömn.

När man tränat kommer tröttheten det vet var proffisionell idrottsman.






19, 20 & 21 Juni såg det ut så här på Stygången 6. Känner att jag börjat få mystiska muskler i ansiktet, när jag försöker röra på dem börjar alltid mamma och pappa att göra likadant, de säger att det heter ler och att det jag gör är att skratta, men jag vet inte... skall bli kul om inte annat om de muskler blir stora.



22 Juni ingen midsommar utan krans eller... 22 Juni och min första midsommar

22 Juni 2007 idag har mamma och pappa varit tillsammans 8 år och förlovade i 7 år och när skall de gifta sig??? eftersom de varit ihop 8 år så måste det vara midsommarafton idag.

Regnet det öste så sjukt mycket ned så mamma gick till ballkongen och plockade lite blommor som hon fick ihop till en krans på huvudet. till höger ser Ni min midsommar utstyrsel som jag fått av pappas syster, min faster alltså.


22 Juni och i famnen på världens bästa mamma

VISST ÄR VI SNYGGA???



24 Juni nyvaken efter en tupplur på pappas mage. 24 Juni en mycket tidig morgon omkring 0400

Tidigt ...mycket tidigt en söndagsmorgon i juni, kan inte jag sova varför skall de där två turtur duvorna sova, jag fick mig trots allt en lite tupplur på pappas mage, men ack så svettigt det blev, jag vill ligga mellan mamma och pappa och små mysa, men jag vill inget speciellt bara hålla dem vakna, är jag det skall de vara det.

---Nu är JUNI slut och vi går in på JULI och min tredjemånad sedan födsel---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0