1 Jul-31 Jul (3:e mån)

28 Juni bild 2  28 Juni bild 1

Jag blir bara gladare och gladare för varje dag som går, nu förstår jag meningen i livet tror jag... den måste vara att äta, sova och ha roligt hela dagarna...hoppas bara det där dreglet som mer eller mindre forsar ur mig försvinner i framtiden, den väter ned allt som kommer i min väg.



    
(KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE FORMAT)

1..2..3..4..SMILE, övar inför min kommande framtid som fotomodell



3 Juli bild 1

Säger bara trött trött trött....precis vaknat efter en liten bil tur



 
 
(KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE FORMAT)

Mig veterligen så är socker sött men inte sötare än detta underverk.



4 Juli bild 2
En liten eftermiddags tupplur i mammas famn.


5 Juli bild 1

Zzzzzzz fridfullt och hur skönt som helst.....Zzzzzzz
2 mån och en vecka efter födsel och jag sover verkligen som en prinsessa



5 Juli bild 3  5 Juli bild 2

Nu har pappa jobbat tre nätter på raken, jag är så glad att man äntligen kan gosa med han. Pappa i love you...


(KLICKA INTE PÅ BILDERNA VIRUSVARNING)



Att en napp kan vara så innerligt god... hur ska jag nånsin kunna vänja mig av detta? men det är väll som med allt har man vant sig så är det helvete att ta sig ur, bara jag inte klassas som en NAPPOLIST.



7 Juli bild 1

PÅ väg till KARLSTAD - VANSBRO  - YTTERHOGDAHL - GÖTEBORG
här är ett litet stopp i den från filmen populära bruksoretn ÅMÅL, här skulle jag INTE vilja bo.



7 Juli bild 2
På hotell i Karstad, pappa skulle till Vansbro för att klara av det tredje racet i en svensk klassiker, simmning i vanån 3 km. för att slippa åka Göteborg - Vansbro så övernattade vi i Karlstad.

Således är detta min första hotell övernattning - hmm i Karlstad jag hade hoppats på utlandet


10 Juli bild 1

125 MIL i Bil tar på krafterna, även i en VOLVO V50, orkar inte ens hålla nappen i munnen.



25 juli bild 2   25 Juli bild 1

Jag kan inte sjunga... men jag kan försöka.
Jag kan inte äta själv .. men jag försöker
Trots att jag inte kan - ser jag ledsen ut? NEJ just det.



26 Juli bild 2   26 Juli bild 1

Filmstjärna, fotomodell, rik, glamor... jag ser potensial när jag ser mig i spegeln, vad tycker du finns det inte en framtid för min del? JO jag är ganska säker på att ni bör hålla i hatten där ute för om 20 år är det jag som går på gala primiärer och dricker champange i kristall glas.


(OM DU KLICKAR PÅ BILDERNA SÅ BLIR JAG STOR)
     

GLAD - NYFIKEN - SOVARE

NELLIE PERSSON - DAVIDSSON är just dessa tre ting



29 Juli bild 1

Godmorgon... så vaknade hela familjen upp på pappas kudde, det är äkta kärlek, men du pappa du kan väll se lite glad ut? sur gubbe.

En helt vanlig morgon i familjen Zantelids hem, det är bara jag som fått på mig kläderna, de andra sjusovarna har inte ens hunnit gjort morgon kissen .... hi hi den gjorde jag i blöjan.

---Efter som denna bild är från den 29 Juli får jag be dig som tittar att fortsätta på nästa månad---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0